duminică, 19 octombrie 2008

UE here I come

Comunitatea blogerilor din Timisoara are parte de o noua premiera, primul post din Bruxelles :D
Asa cum spuneam aici, am un motiv destul de bun sa vizitez acest oras, asadar sambata am luat avionul de la Budapesta spre orasul destinatie. Zborul a fost extrem de placut si rapid in 2 ore avionul Malev (merita acest link, pentru ca am fost impresionat de conditiile oferite) aterizand la Bruxelles.
Stau aici 2 saptamani minus 3 zile la Londra, deci voi avea timp sa cunosc toate cotloanele orasului.
Am sa incerc sa redau fiecare lucru interesant pe care l-am vazut/facut pe aici, sper ca si prin poze.

4 comentarii:

  1. Asa sa faci....da la "ziar" :D....Ca sa ma conving mai tare si sa-mi iau bilet de avion...

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnule Ionescu tzin sa va informez ca echipa d-voastra de suflet a castigat.....dupa vreo 2 luni cand a invins o alta echipa descultza( evident victoria a venit asa cum ati declarat "cu ajutorul arbitrilor").
    Iti urez distractie pe acolo si salutari Anei....de fapt doar asta voiam restu e umplutura....:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere