vineri, 17 octombrie 2008

Bancile din Romania...

...pe zi ce trece tind sa ii dau tot mai multa dreptate lui Mircea Badea in ceea ce priveşte băncile din românia. Ieri merg si eu ca un om serios si responsabil sa cumpăr niscaiva euro. Având in vedere ca băncile au apărut ca ciupercile după intrarea UE îmi zic hai sa merg la una din cele 5 sucursale de bănci ce se găsesc la turist(Sagului, Timisoara).
Intru la banca romaneasca... nu vand nici o moneda straina!!! Adica astazi nu aveti schimb valutar? - Da imi raspunde casierita...
Intru la brd... schimbul valutar functioneaza doar pentru 4 monede (euro,dolar,lira,franc), pai eu vreau si forinti si dolari canadieni... - Nu avem!!!
Eu inteleg ca este criza financiara, bla bla bla, dar casele de schimb de ce pot fi serioase si sa faca toate tranzactiile. Rahat.
Sa mai spun ca un euro la casa de schimb era 3.78 iar in banca 3.87? nu mai spun

P.S. pe langa servicile de rahat mai si deschid la ora 9!!! pai daca omu are de facut o plata la prima ora, ce face? Rusineeeeeee

5 comentarii:

  1. Pentru valute mai ciudate e bine sa dai telefon cu o zi inainte sa iti pregateasca suma de care ai nevoie. Asa am facut cand mi-au trebuit coroane cehe si slovace.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am patit-o si mai rau....Am intrat la BCR sa schimb euro si tipa de la ghiseu mi-a zis ca ea nu are vreme sa faca schimb valutar si ca doar sunt o gramada de case de schimb peste drum, sa merg acolo....Banca cu pretentii!!

    RăspundețiȘtergere
  3. @richie - de ce sa sun inainte? ...doar e banca nu magazin online, sa imi fac comanda. Si daca au casele de schimb bancile de ce nu ar avea?
    @dia - despre nesimtirea doamnelor de la pupitru am putea sa scriem carti...

    RăspundețiȘtergere
  4. I agree. Bancile au un program infect. De femei gravide. Sunt deschise fix, da' fix in timpul orelor la care merge toata lumea la lucru. Nu inteleg de ce nu pot fi deschise de la 7 dimineata la 8 seara. In schimburi. In loc sa le inmulteasca numarul agentiilor, mai bine angajau naibii mai multi functionari. Pfff.

    RăspundețiȘtergere
  5. da andrea numarul mare de sedii este un alt mare punct im minus al bancilor, oriunde te uiti numai banci,banci. In plus aceasta invazie de sedii/agentii a facut ca personalul, in general, sa nu fie foarte bine pregatit...

    RăspundețiȘtergere