luni, 8 septembrie 2008

Ganduri de suporter

17 iunie 2008:

Entuziasmat de o noua calificare a naţionalei la un turneu final si extaziat de posibilitatea unei calificări istorice in sferturi, din grupa morţi, decid sa mă deplasez in Elveţia. Ore nedormite, licenţă terminata in maşină pe bancheta din spate, oboseala crunta…hai ca o fac pentru naţională.

Luna Iunie:

“In cantonamentul naţionalei au fost aduse femei uşoare înaintea meciului cu Olanda” Dumitru Dragomir.

5 septembrie 2008

In timpul unei plimbări de relaxare înaintea meciului cu Lituania, hărţuiţi fiind de jurnalişti romani, jucători-eroi care au calificat naţionala la Euro 2008 ii înjura pe jurnalişti, gonindu-i ulterior cu pietre.

6 septembrie 2008, România – Lituania, prima repriza:

Scârbit de ceea ce s-a întâmplat cu o zi mai devreme ţin televizorul in proporţie de 80% pe Eurosport (Federer - Djokovic) si 20% Antena 1 (Romania -Lituania).

6 septembrie 2008 Romania pierde 3-0 acasă fără drept de apel, “jucând spectaculos” cu doua ocazii de gol ambele din faze fixe. Tribunele striga “Ti-mi-soa-ra” si “Demisia” nu sunt sigur daca a lui Piturca(cum zic jurnalişti) sau a lui Sandu(in conflict cu Timisoara). “De asta am plecat din capitala, dar se pare ca romanul tot roman este… ” zise Tamas la finalul unui meci in care a făcut doar act de prezenta

Aceasta este naţionala a cărei meciuri eu ar trebui sa le urmăresc integral? Aceasta este naţionala pe care eu ar trebui sa o încurajez pe stadion indiferent de rezultat? Aceasta este naţionala pentru care eu am plecat in Elvetia? Aceasta este naţionala pentru care eu ar trebui sa merg in africa de sud?

Din păcate răspunsul la toate aceste întrebări este “DA”…

Later Edit: se pare ca nici prietenul Mirel nu e mai prejos

Un comentariu: