sâmbătă, 30 august 2008

Back on track

Acum in prag de o noua intalnire a blogerilor, m-am hotarat sa imi fac si eu simtita din nou prezenta pe piata. Astfel de ganduri am destul de des, dar raman toate la stadiul de idei, si nu sunt puse in practica in principal datorita lenei, si lipsei timpului. Faptul ca este primul weekend din vara asta in care nu am stabilit nici un program a facut ca blogul sa primeasca un nou post de revigorare.
Asadar...multi asteapta detalii din concediul pe care l-am petrecut In Croatia&Mutenegru, altii asteapta pozele de acolo(asta astept si eu) iar altii inca mai asteapta detalii de la excursia din Elvetia. Ei bine... Romania rules :))
Ya right...
Ne vedem Duminica in Irish, si mai povestim acolo :P

5 comentarii:

  1. altii asteapta pozede pe acolo(asta astept si eu) iar alti inca mai asteapta detalii de la excursia din Elvetia

    Hey....2 greseli in aceeasi propozitie!!!Rusinica!

    RăspundețiȘtergere
  2. Observ ca ai modificat:)O seara placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere