marți, 24 iunie 2008

Rezumat

Astazi se implinesc fix o luna de la ultima postare, pura coincidenta.
In tot acest timp s-a terminat turul italiei, asta sa fac o legatura cu ultima postare, a trecut si roland garros-u, a inceput campionatul european, am avut si banchet,am iesit din competitie, am fost in elvetia la romania-olanda, meci cu profesorii, si intre toate astea:Licenta,licenta,licenta, licenta. Ieri am si sustinut-o, gata, sunt fiu ploii, inginer diplomat cu gust amar.
Voi detalia din evenimente, dar azi nu am nici cea mai mica strangere de inima.

5 comentarii:

  1. eh...tu macar ai scapat de licenta asta :).
    da' vezi ca se scrie roland garros :P...no ofense, e doar o remarca

    RăspundețiȘtergere
  2. si intre timp a inceput wimbledon

    RăspundețiȘtergere
  3. Io's curioasa de experienta din Elvetia. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pt licenta...:) As dorii si eu niste poze de la Blue laguna aia de care ziceai duminica la intalnirea bloggerilor:D Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere