sâmbătă, 24 mai 2008

Vizionand GIRO D'Italia

Acu ceva timp, verisorul Barna imi povestea de un alt Ionescu, tot din Ineu, care in timp ce se uita la turul frantei isi monta bicicleta pe o rampa si pedala pe durata intregi transmisiuni. Nu il intelegea...
Odata ce am prins si eu gustul sportului pe doua roti, si odata ce am pus ceva kilograme pe mine, am zis ca ar fi un moment bun sa fac miscare :)
Evident ca imi voi auzi multe mistouri, dar mi le asum pe toate. Asa trebuie un adevarat pasionat de ciclism sa se uite la etape.

P.S. Idea am furat-o de la Marius, alt var. Astept acuma televiziunea prin mobil, pentru a putea pedala in aer liber ascultand pe Banciu si Naum

5 comentarii:

  1. Ti-am zis ca esti genial?Super idee imi mai trebuie doar spatiu si biclicleta si pot sa fac si eu asa.Oricum eu pot sa ii ascult si mancand chipsuri, prajituri si band suc:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Recunosc ca nu mi-ai zis, dar promit sa iti mai dau ocazia.

    RăspundețiȘtergere
  3. haha, ideea este intr-adevar, super !

    RăspundețiȘtergere
  4. hi,
    am intrat pe bloggu tau intamplator si vreau daca poti sa imi trimiti adresa ta de mail pe adresa :andreea.beta@trender.ro.
    Mersi

    RăspundețiȘtergere
  5. bah,,,mai posteaza si tu ceva ca mi-e dor.Acum nu mai poti zice ca nu ai timp:P

    RăspundețiȘtergere