marți, 6 mai 2008

Back on track

Absenta mea de pe platourile...bloggingului a fost una destul de lunga si este cauzata de: patanii, certuri, excursii, cumparaturi :D. Nu am timp si nici energie sa le expun in acest post pe toate ...dar cum am facut de 100 de ori pana acuma, voi promite ca am sa o fac in viitorul apropiat, dupa care nu imi voi respecta promisiunea. HUUUUUUU shame on me!!!Si totusi...
*
...La trei zile de la ultima mea postare pe blog, ma prezint, insotit de "preafericita" la etajul 2 al mult prea vizitatului, de catre fotbalisti, Iulius Mall, in vederea vizionarii unui film. Nu tin minte ce film era, dar nici nu este relevant. In drum spre casa observ, momentan calm, ca imi lipseste mult prea necesarul portofel.
"Cocostarc intr-un picior ghici Ciuperca ce-i?"...mi-am pierdut/uitat/lasat/ portmoneul la film. Sala nr 2, randul 7-8 locurile 2,3. Na ce ma fac?
Pierdut: -una bucata permis conducere
-una bucata buletin identitate
-una bucata stick+ceva peste 1 GB dah date
-doua bucata carduri bancare
-una bucata carnet student
-3 bucata legitimatii intrare hiper-marketuri
-n bucata carti vizita
-m bucata chitante plati.
"C'est une catastrophe" ar spune Louis de Funes... A doua zi ma intorc la mall si Pac -pac dupa ceva cautari in sala 2, fara vreo modificare pe tabela de marcaj cu obiecte pierdute, sperantele mele au fost zpulberate.
Insa CinemaCity nu m-a dezamagit si unul dintre angajati ma suna a doua zi si imi spune ca mi-au gasit portmoneul....ura...Obiecte re-gasite: n+m+9(adica toate, nu a lipsit nimic)
De foarte mult timp am vrut sa laud CinemaCity, insa de data am sa o si fac!
Daca salile curate, scaunele comode, filmele bune, si modul legal de vizionare al lor nu va poate determina sa mergeti la film atunci nici bunavointa si profesionalismul stafului nu o poate face. Mie, insa, imi face o mare placere si dupa patania avuta cu portmoneul mi-au castigat si mai mult increderea

P.S. Va urez ca daca este sa va pierdeti protomeneul sa o faceti la CinemaCity ;)

Un comentariu:

  1. Mi-era dor de posturile tale.....nici nu mai conteaza ce scrii ma bucur ca te-ai intors.Vreau sa scrii despre Dinamo-Steaua sau ceahlau-poli....stiu ca nu esti blogger la comanda....da totusi cred ca vei da curs cererii mele:P(intre noi fie vorna si eu sunt un cititor fidel)

    RăspundețiȘtergere