miercuri, 2 aprilie 2008

Razboiul Stelelor

Tin minte ca prin clasa a sasea m-am uitat, alaturi de fratemiu, de revelion pe Italia 1 la cele 3 episoade ale Star Wars-ului facute in ani '80. Nu mai tin minte foarte multe din el, dar stiu ca ma dezlipeam foarte greu de pe canapea pentru a merge la baie. M-a captivat foarte mult filmul, si idea de a difuza toata cele 3 episoade intr-o seara a fost geniala.
La fel de geniali mi se par a fi si ProCinema pentru ca au inceput, in urma cu vreo 4 saptamani, sa difuzeze toata seria Star Wars(inclusiv episoadele realizate in ani '99-'02). Imi pare rau ca nu am stiu mai repede, insa pot da vina trustul MediaPro. Un astfel de film merita o mult mai mare publicitate( atat la ProCinema cat si la ProTV). Chiar mi-as fi dorit sa vad toata seria cap-coada, Star Wars fiind un clasic al cinematografiei internationale. Luni a fost Atacul Clonelor, al doilea episod, dar al 5-lea ca realizare cronologica ('02). Este deja celebra realizarea, cel putin bizara, a seriei inceputa cu episoadele 4, 5 si 6 si continuata apoi cu episoadele 1, 2 si 3.
O vedere de ansamblu si o viziune, extrem de complexa, asupra filmului o puteti vedea aici.

Later Edit: Se pregateste producerea episoadelor 7,8,9.

9 comentarii:

  1. De ce te chinui cu Trustul Pro? Gasesti pe torentele romanesti absolut tot ce vrei :).

    RăspundețiȘtergere
  2. pai nu e vorba ca ma chinui dar pur si simplu preferam sa-l vad la televizor decat sa il iau de pe torente :)

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce ? Nu e mai bine sa vezi linistit un film cap coada fara sa te sacaie astia cu reclame ? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. da e mai bine, dar cateodata prefer sa vad filmul la TV, probabil ca si calitatea imaginii si a sunetului, mult superioara la TV este unul din factori.

    RăspundețiȘtergere
  5. Tv-out ... cablu ... si il vezi la Tv, dar de pe comp, linistit fara reclame :)

    RăspundețiȘtergere
  6. eu ma refeream la calitatea mult mai slaba pe care o au filmele luate de pe torente in comparatie cu cele originale :)
    Da na, fie cum vrei tu, o sa imi caut toata seria pe torente

    RăspundețiȘtergere
  7. Era clar ca aici o sa ajungem :). Plus pe torente se gaseste linistit format DVD (iar astea mai noi chiar HDTV)... spor la download.... :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Haa... deci de revelionul ala ne-am uitat impreuna la film. Doar ca eu eram (pe atunci) la vreo 600 km distanta...

    RăspundețiȘtergere