sâmbătă, 5 aprilie 2008

Ce ma deranjeaza in blogosfera

Am primit o leapsa de la Tomata in care ar trebui sa expun ceea ce ma deranjeaza in blogosfera. Nu sunt un foarte mare cititor de bloguri, Google Reader-ul meu nu este plin de bloguri, 10-15 la numar. In general, nu am mari nemultumiri asta si din simplul fapt ca sunt inzestrat cu un mare gram de evitare a orice ma deranjeaza. Deci daca nu imi place un bloger/blog refuz sa il mai vizitez. Dar daca ar fi sa fac o trecere in revista iata ce as putea spune ca ma deranjeaza:
1. Blogurile a caror continut se bazeaza pe postari de video-uri de pe Youtube. M-am trezit si eu lupul moralist (am avut si eu perioade in care activitatea mea pe blog se rezuma la bancuri si filmulete) dar mai nou ma straduiesc sa postez cat de des imi permite timpul/inspiratia.
2. Blogurile in care se expun ultimele stiri aparute in lume. De ce as dori sa aflu ultimele stiri de pe un blog? De ce nu as vizita un site specializat? Banuiesc ca blogerul respectiv nu are reporteri trimisi prin tara care sa ii ofere exclusivitate la stiri.
3. Blogeri care fac Copy/Paste fara Copyright
O sa dau leapsa mai departe la Nuzzu pentru ca el este in general un nemultumit si sunt curios ce are sa spuna. Sper numa sa gaseasca timpul sa o faca

4 comentarii:

  1. pana acum ai scris ce te deranjeaza, dar ce-ti place cand scrii?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. pai tema lepsei era ce ma deranjeaza in blogosfera, asta daca am inteles eu bine. Dar daca nu ti neaparat voi scrie si ce imi place in blogosfera dar cu alta ocazie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Gata, mi-am facut timp :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ha, ha! sunt de acord cu tine, dar uite ca planul meu este sa pun si eu cateva filme si trailere de pe youtube. dar o sa vezi ca la mine o sa fie mai fain

    RăspundețiȘtergere