vineri, 21 martie 2008

...wordless

Am tot amanat sa dezbat subiectul arbitrajelor pro-Steaua din acest retur pentru ca speram sa se incheie odata. Nu vreau sa ma gandesc la scenarii, si nu vorbesc de premeditarii. Efectiv m-am saturat sa mai scriu de fotbalul romanesc, si sa il mai discut.
Nu mai conteaza ce a fost aseara la Rapid-Steaua. Suporterii trebuie pedepsiti, Rapid retrogadata, exclusa pe viata din cupele Europene si jucatori dusi la Puscarie pentru ca au incercat sa castige.
II doresc Stelei sa castige campionatul, lui Radoi sa ia Balonul de aur, pe doi sa iasa Lovin, Argaseala sa devina sef la FIFA si lui Becali sa devina presedinte.

Noapte Buna Liga 1

2 comentarii:

  1. slabutz... eu zic ca poti sa scoti mult mai mult din subiectul asta.. ai uitat Bheeecali presedinte :D
    true, e foarte trist ca se intampla sa nu se intample nimic legat de kkturile facute de "departamentali". Nu iau apararea nimanui.. probail ca toti fac magarii.. dar ciobanu ala chiar isi bate joc de toata lumea. si asta e trist

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, stiu ca poate fi un subiect pentru un best seller, dar pentru ca este implicatat Rapidul gandurile mele ar fi puternic caracterizate de subiectivism. Asa ca am decis sa nu dezvolt

    RăspundețiȘtergere