luni, 17 martie 2008

A murit un Mit

Poli-Uta...15.03.2008...Am ales sa merg la galerie sambata pentru ca am vrut sa vad meciul din ochii suporterului polist, suporter care avea la 150 m in fata un adversar istoric. Am vrut sa fac si eu parte din coregrafie, sa imi pun glasul la bataie pentru cat mai multi decibeli.
A murit mitul! Galeria timisoreana a fost si probabil este cea mai civilizata din tara insa in weekend pentru mine mitul ca: "La Timisoara galeria nu scandeaza M-e, P--A si alte grosolanii in mod organizat" a murit. S-a scandat obsesiv si in mod regulat "M-E UTA, M-E Arad", s-au "Aradenee fiu de curva, pupa-ne pupa-ne pupa-ne in p--a"! Nu scanda toata galeria, am avut langa mine zeci de suporteri care nu scandau injurile la adresa adversarilor ci doar scandarile pro Poli.
Probabil ca injurile exista de ceva timp in peluza, dar eu nu am vrut sa vad/cred/inteleg. Acuma nu mai pot nega...si cu parere in suflet spun ca: imi pare rau, dar galeria sa miticizat!

Probabil ca e greu sa te abtii cand adversarii scandeaza in continuu M-E Poli M-E Timisoara si cedezi... scandezi si tu. Circumstante exista...dar ce vina au mamele atator suporteri polisti nascute in Arad?

P.S: Nu ma deranjat ca, scandarea cu "Aradene fiu de... "ma viza si pe mine ci faptul ca se injura la grup.(Punct) TRIST

6 comentarii:

  1. Ineuan, în galerie la Poli? WTF?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, si nu sunt singurul.
    Eu pur si simplu nu ma pot identifica cu UTA. Motivele sunt diverse si isi au radacina in perioada in care jucam fotbal si cochetam cu UTA.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe lângă motivul UTA, Poli ne-a tras un 11-2 în cupa Românieni (Tricotaje), mai ţii minte?

    RăspundețiȘtergere
  4. imi aduc aminte, din pacate de acel rezultat.
    1. Ce vina are Poli? ne-au dat cate au putut. Bravo lor
    2. Eu nu sunt polist si nu am zis niciodata ca sunt!!!
    3. motivul pentru care am fost in galerie l-am expus in post. Vroiam sa vad cum e...

    RăspundețiȘtergere
  5. @anonim: nu mă aştept la mai mult de la un anonim. Dar vreau sa ştiu motivele pentru care sunt un ţăran...

    RăspundețiȘtergere