joi, 13 martie 2008

Liber ca pasarea cerului

Cum era de asteptat DNA a inchis dosarul priviind Blaturile din Liga I justificand soluţia prin faptul că luarea sau darea de mită nu a putut fi dovedită. Lipsa dovezilor si aceasta decizie nu ma mira deloc, dar cand citesc in Adevarul ca:

Pe de altă parte, patronul echipei de fotbal Jiul Petroşani, Alin Simota, trebuie să primească înapoi de la FC Naţional suma de 30.000 de euro, în urma unei decizii a Judecătoriei Sectorului 5. Banii reprezintă o "sponsorizare" făcută de omul de afaceri în mai 2006.

Adica... Eu Ionescu Daniel Andrei, vreau sa realizez ceva...o chestie. Dar nu sunt singurul care doreste acea chestie, mai sunt cel putin 3 oameni la fel de potenti (nu din punct de vedere sexual). Atunci eu...mai sus numitul ma gandesc ca ar trebui sa fac ceva sa imi cresc sansele de a obtine ceea ce vreau...si atunci ii dau la o persoana direct implicatata in problema... ii dau asa...sa zicem 30.000 de Euro.
Din pacate, persoana asta, nu e asa ca mine si ma denunta!!!
Vai de capu meu, pai va trebui sa fac puscarie!!!
Cine a fost perspicace a observat ca am uitat sa mentionez locul desfasurarii actiunii: ROMANIA
Siiiiiii...judecatoria, oricare ar fi ea, hotaraste ca eu trebuie sa primesc bani inapoi. Ce tare!!! Pai atunci, eu care ma joc cu miiiiiiiiiii de euro, de ce sa nu cumpara toate examenele de la ce facultate vreau eu, ca daca ma prinde oricum imi primesc bani inapoi, nu? Atunci de ce nu as cumpara politia, si cand il bat pe unu pe strada ca asa vreau EU, sa nu mi se intample nimic. Ce imi place tara asta...si cand ma gandesc ca sunt atatia care vor sa plece

P.S: Simota zice ca el a vrut sa sponsorizeze echipa cu acea suma, dar cei de la Fc National au uitat sa incheie contractul de sponsorizare...e normal sa primeasca banii inapoi...lol

P.S2: Alt caz: Gica Popescu(om pe care il respectam foarte mult) nu plateste impozit la stat pentru transferu lui Bratu la Galatasaray in valoarea de 500.000 de coco. Gsp face ancheta e prins cu mata in sac... merge a 2 zi, plateste cat datora si... gata.
Pai hai sa nu mai platesc nici eu impozitu si daca ma prind il platesc atunci... CE TARE...Bravo Romania...Bravo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu