luni, 31 martie 2008

Intalnirea blogerilor Timisoreni

Am fost si eu, intr-un final, la o intalnire a blogerilor din Timisoara, editia cu numarul 4. Locatia numa bine aleasa Irish Pub , fum nu in mod excesiv, lume compania placuta.
Pe o parte dintre ei ii stiam deja de la o intalnire precendeta cu ONG pe care dorim sa il cream(Dan, Curcubitador, Adi, Richie, Radu, Marius ). Fetze noi, pentru mine: Ade, Camelia, Mihai, Carmen ,Pe Nuzzu il cunosc de vreo 7-8 ani, el a fost cel care mi-a facut intrarea :P
Un numar? 14 zice Tomata ca am fost, nu am stat sa numar :D.
Un Rezumat? ceva beri varsate, niste ham&cheese, sarmale cu banane, discutii libere, biciclete, paint-ball, ceva noi tehnologii, microbloging si fotbal :D.
Invit si alti bloggeri sa participe cu curaj (NU cu cur! unii dintre noi au ca hobby muscatul de acolo) pentru ca merita.

4 comentarii:

  1. Auzi, mai nenea prea inalt pentru inaltimea mea de 1.58!!! Si pe mine ma stiai de la o intalnire precedenta pentru ONG. Sau ce, daca is fata, nu ma bagi in seama? :-s
    :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba da, doar ca tu aveai o alta referire in post, si de asta

    RăspundețiȘtergere