luni, 17 martie 2008

Coman Vs Lobont


Descopar cu stupoare ca doi "granzi" din campionatul Romaniei, echipe care vor sa ne reprezinte in cupele europenee, sunt tinuti in meciuri si in cursa pentru cupele Europene de catre portari.

Rapidul este praf, nu joaca nimic, acest lucru il recunosc. Dar are in persoana lui Dani Coman un adevarat inger pazitor. Doua 11 m aparate in 2 etape plus foarte multe interventii extraordinare duminica la Craiova dar si la Galati acu 2 etape ar trebui, in viziunea mea, titular la nationala. Vreau sa pun un pariu:

Piturca va ignora forma excelenta pe care o are Coman si il va titulariza pe Lobont in meciul cu Rusia.

Nu am nimic cu Lobont, este un portar formidabil, a meritat in ultimul an sa fie titular la nationala, continua sa apere foarte bine, dar cred ca in acest moment Coman este mai in forma ca el.
Pariez 10 RON, cota de 2

Later Edit:

"Ce pot să mai zic de Dani Coman? Eu, Ilie Balaci, mă înclin şi-mi scot pălăria în faţa lui! Şi asta nu numai pentru partida făcută cu noi, ci şi pentru întreaga sa carieră de pînă acum. Sînt mîndru că avem în campionat un portar de talia sa


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu