luni, 10 martie 2008

101...posturi

blogul meu...din pacate pentru el continua in aceasi nota cu video-uri, poze, linkuri, prea putina vorbarie. Nu stiu daca mai tineti minte...Radio Contact avea o campanie la un moment dat "mai putine vorbe mai multa muzica". Ehh, eu acuma le urmez sloganul, doar ca unui blog nu ii sta prea bine asa. Orice bloger normal se scuza: Nu am timp sa scriu...sunt foarte ocupat...bla bla bla
ei de data asta nu sa caut scuze, adevarul este ca nu am mai gasit un subiect suficient de motivant, care sa ma rascoleasca, sa provoace antitalentu in ale scrisului din mine la refulare. Ce, sa scriu despre fotbalul de 2 lei, despre arbitraje de 20 bani sau despre echipa de 2 bani, sa scriu despre grosolaniile politiei sau despre retrocedarile frauduloase si justitia de 0.2 bani de la noi? Nu merci..ii las pe alti sa isi raceasca gura aiurea.
Am adunat 100 de posturi intr-o perioada ceva mai mare de un an de zile,adica o medie de un post la 4 zile. Uni ar fi vrut sa scriu mai des, alti zic ca ocup aiurea spatiul pe serverele celor de google.
Am devenit un consumator de bloguri si constat cu bucurie ca lumea blogerilor de calitate (nu este cazul meu) creste exponential.
Si la mai mare

2 comentarii:

  1. Bah poate ca nu esti tu de calitate da esti bloggerul nostru.Si stai clam ai tu charmul tau aparte nu ti-l ia nimeni.Deci continua sa postezi eu sigur te voi citi;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici nu imi trecea prin gand sa ma las...dar oricum merci de aprecieri :)

    RăspundețiȘtergere