vineri, 8 februarie 2008

Multumim Ovidiu Petre

Acest articol se vrea a fi exprimarea unui sentiment de frustare vizavi de selectionarile unor jucatori de la echipe aflate pe locuri mediocre.
Romania nu a facut un joc stralucit cu Israelul, dar sa nu uitam ca a jucat 70 de minute in 10 oameni, un obstacol destul de greu de surmontat cand iei gol la 3 minute dupa eliminare si cand miza jocului este practic inexistenta. Degeaba s-a zbatut Mutu 90 de minute incercand sa traga toata nationala dupa el, de unul singur nu poate. Departe de mine gandul de al ridica pe Mutu in slavi, eu nefiind un fan de al sau, dar in meciul cu Israel, mi-a placut foarte mult angajamentul si determinarea de care a dat dovada.
Poate ca fara eliminarea aia prosteasca, am fi putut scoate ceva mai mult decat un egal, poate am fi dominat si noi. Asta cred ca era idea meciului: sa vedem cum punem in aplicare schemele lu Piturca, poate sa dam si noi un gol si nu cat de in forma este Lobont!
Despre Ovidiu Petre ce sa zic...e iubitul Oanei de la Activ, pe plan fotbalistic nu am nici un reper in memorie, dar eu nu sunt un Guru in fotbal asa cum este Piturca
Postul de fundas stanga este unul deficitar in Romania, daca Rat este accidentat, foarte greu gasesti un jucator care sa ii tina locul. CFR, Rapid si Steaua nu au un fundas stanga care sa faca fata, motiv pentru care au straini pe acel post. Am spus ca Steaua nu are un fundas stanga care sa faca fata?
Dialog Piturca - Iovan:
- Pai atunci inventam unul! Sa vedem pe cine sa luam de la Steaua, care ar putea juca fundas stanga? Cristocea?
- Nu mai e la Steaua (vine raspunsul lui Iovan)
- Atunci pe Bostina
- Nici el nu mai e la Steaua
- Hai ma, atunci nu am pe cine sa iau, alte echipe nu mai sunt in Romania, ca Becali o zis ca celelalte sunt Steaua2...Steaua16, deci daca ei nu au ...atunci nimeni nu mai are. Hai sa ne mai uitam pe lista rezervelor, trebuie sa aiba ei ceva acolo
- Nesu...uite Nesu, pe asta il luam, ca ii si blond, se neutralizeaza cu Nicolita
Eu as avea doua variante ajutatoare pentru Piturca: Sepsi(Benfica); Pulhac(Dinamo)
Piturca regreta ca nu ii poate avea si pe Radoi si pe Ghionea la lot...Pai sa ii aduca si pe Baciu pe Surdu pe Badea sa faca familia unita...STEAUA este un izvor nesecat de talente!!! Nu vreau sa ii fur din meritele lui Piturca, in fond ne-a calificat la turneu final, dar cred ca vom fi ciuca batailor la Euro :(. Sper sa ma insel...

P.S: Cluburile vor primi din partea FIFA bani pentru fiecare jucator dat la nationala. Circa 4000 de Euro pe zi, inclusiv pentru cantonamentele premergatoare turneului final.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu