vineri, 29 februarie 2008

Cu ce traiesc eu

Am primit o leapsa de la Nuzzu, una culinara, care imi va pune un pic fantezia la lucru. Norocul meu este ca astazi a fost ziua sefei, ospat la lucru, si deci nu voi saliva in timp ce scriu aceste randuri. Inainte de a incepe sa expun o lista cu mancaruri vreau sa precizez ca pentru mine fiecare masa trebuie sa contina si ceva carne(in diferite forme). Da stiu nu este sanatoasa...bla bla bla promit ca ma las :)))))
Copil fiind, pe langa cutreieratu prin paduri, eram inebunit dupa cartofi piure cu snitzel. La mine in familie era un obicei, adus probabil de la bunici, cum ca Duminica se mananca cartofi piure cu snitzel+ compot/acritura+ desert, o adevarata delicatese. Nu stiu daca cele peste 1200 de Duminici din viata mea sau alte mancaruri consumate intre timp au facut ca, cartofi cu snitzel sa nu mai fie prima in topul preferintelor culinare.
Italo-fil fiind, imi place si mie mancarea italieneasca:pizza, pastele si un vin bun :D. Pentru a pastra aria geografica pot sa spun ca imi place foarte mult mancarea mediteraneana bazata pe preparate din peste. Din pacate la noi sunt rare si putin scumpe restaurantele/preparatele de acest fel.
La sfarsit am lasat prajiturile, de orice ce gen, sunt un mareeeeeeeeeeeee fan. Vina o poarta maicamea, un as in ale gatitului in general, prajituri in particular.
Asta este ceea ce mi-ar placea sa mananc dar in timpul saptamani pranzul il iau la servici, unde o firma de catering ne aduce masa(nu ma pot plange, mancarea este variata si destul de buna)
Fast-food-urile nu prea imi fac cu ochiul, singurul produs de acest gen care face exceptie este shaorma picanta!!!
Cu gatitul stau destul de prost, spre rusinea mea, adica am incercat foarte rar sa gatesc. Nu vreau sa spun ca nu am timp sa gatesc pentru ca as fi mai patetic decat sunt deja.


P.S. "Gusturile nu se discute... dar se..." continuati voi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu