miercuri, 20 februarie 2008

Corpodean De Bleeckere

Nu am vrut sa scriu despre aceasta tema, parca prea mult discut despre fotbal, dar o serie de articole in gsp, si multitudinea de comentarii din partea unor neavizati, m-au scos din pepeni.

Da, sunt un fan al Italiei, al fotbalului Italian, erau vremuri cand stiam toti jucatorii de la Vicenza, Perugia, Regina sau Regianna(toate pe atunci in Seria A), dar Inter nu mi-a placut decat in era Lucescu, si apoi pana cand Bagio, Pagliuca sau Zamorano au parasit echipa. Nu mi-a placut niciodata politica de transferuri, si de cand se bat la campionat cu Juve, si mai il si castiga fraudulos(2005-2006) mi-au devenit chiar antipatici. Materazzi nu face deloc o exceptie, e un fundas tipic pentru gazetarii/comentatorii romani, in conceptia carora fundasii nu stiu nimic, decat sa instinge adversaru, sa il loveasca si sa isi puna in aplicare lovitura de cap, dar asta este o alta poveste care ma irita pe care nu o sa o discut acuma. Revenind la Materazzi: imi este, poate, alaturi de Ibrahimovic, cel mai antipatic jucator de la Inter, dar ce a facut aseara Corpodean De Bleeckere nu are nici o scuza:
Minutul 10 Torres cade, Corpodean...PAC galben la Materazzi. Italianu neavand nici o intentie de al atinge pe spaniol, acesta isi si fereste picioarele, si acordarea faultului este usor exgerata
Minutul 29 Materazzi il mangaie pe umar pe Torres, acesta mai fuge 3-4 metri dupa care cade secerat... Corpodean...PAC galben...ROSU!!! Meci distrus, Inter nu are altceva de facut decat sa se apare si sa se roage.
Scuza Liverpool-istilor:
- pai daca tinea cu noi, dadea 11 m la Vieira!!!
Pai de la ce distanta il loveste pe Vieira mingea in mana? apoi mana ii era in apropierea fetei, si Gerard nu avea prin planul sa zici ca Vieira si-ar fi creat un avantaj in urma hentului.

Sunt curios daca presa din Anglia il va acuza pe Torres ca este un simulator, asa cum faceau cu Cristiano Ronaldo, inainte sa se "indragosteasca" de el!!!

P.S.: Cand citesc declaratia lui Ibrahinovici de dupa meci, imi dau seama ca ma ostenesc degeaba, si imi aduc aminte de ce este acesta un jucator de 2 bani: "Ce s-a întâmplat în această seară? De ce nu mergeţi să îl întrebaţi pe Materazzi?"

4 comentarii:

  1. Da, si eu cred ca a dat rosu mult prea usor.
    Da, si eu cred ca cel mai bun fotbal se joaca in Italia.
    Nu, Ibrahimovici nu-i un jucator de doi bani, face cateva milioane bune de euro :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am zis ca in Italia se joaca cel mai bun fotbal, ci ca se juca. Anglia este mult peste Italia la ora actuala.
    Ibrahimovici valoareaza intradevar cateva milioane de euro, dar are un caracter de 2 bani :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Depinde foarte mult din ce puncte de vedere analizezi atunci cand zici ca cel mai bun fotbal se joaca in Anglia.
    Din punct de vedere tactic Italia este peste Anglia. In Anglia se investesc cei mai multi bani acum dar diferentele tactice nu pot fi anihilate prin asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Analizez din prisma prezentei echipelor Englezesti in fazele finale al Champions Leage-ului, unde Manchester, Arsenal, Chealsea si Liverpool sunt prezente an de an, in timp ce din Italia doar Milanul mai duce ulcioru la apa, dar nici ei nu stiu cat mai pot...

    RăspundețiȘtergere