luni, 10 septembrie 2007

Mie NU imi place sa numar

Duminica dimineata ora 8:15, 4 ore de somn ma indrept spre Timisoara. Somnoros morocanos fara nici un chef de viata, in difuzoare se aude InfoPro: Dolce Vita, The Best, Pure Shores, nici prea prea, nici foarte foarte, moment in care se aude Numar pan' la unu. Da bun fetita este foarte talentata, precoce, noi Romania vom avea asemeanea Austriei un Mozart, in viitor Romania vafi recunoscuta in lume prin Nadia Comaneci Giga Hagi si Clepatra Stratan,dar nu stiu de ce radiourile trebuie sa difuzeze acuma piese ale ei care dupa,modesta mea parere se adreseaza persoanelor sub 7 ani:

Hop sha, la la la la la la
Daca ma`ntelegi da` daca nu,
Nu te`ntrista!
Hop sha, la la la la la li li,
Daca stii sa numerï
Numar` 1, 2 sï!

Am inteles! o prima melodie interesant,a haioasa, imi place si mie, descrie foarte bine cat de precoci sunt copiii din ziua de azi, 4 ani si au deja intalniri la portite, dar acuma gata sa ma scuteasca cu numaratul pana la 1

P.S Daca in melodie este vorba despre numarare binara adica numara doar 0 si 1 atunci sa ma ierte Clepatra canu m-am prins!!!

Un comentariu:

  1. Mie imi place sa numar mai ales cand e vorba de Claugol in Giulesti...cum era...1,2,3,4...uau.Poate ai si tu parte de asa ceva in Ghencea o sa vezi cum astfel de melodii iti aduc aminte de umilirea partenerului de intrecere:P

    RăspundețiȘtergere