joi, 26 iulie 2007

Tranzitie

Mi-am dat seama ca nu pot spune, in acest blog, tot ce ceea ce cred/gandesc pentru ca as distruge universul celor din jur, ca eu nu as mai avea un univers, sau cel putin nu ar fi acelasi cu cel de azi.
Sunt un ipocrit, un prefacut. Alcolul ascunde masca de zi cu zi si ma trasnform precum un varcolac in noptiile de luna plina. Am avut 10 zile pline de trairi, extaz, fericire, implinire, agonie, frustrare, tradare, incredere, sunt ca un animal acuma, am trecut prin atatea stari atat de rapid incat m-am transformat intr-un animal... asta sunt acuma, un animal care inca nu stiu cum sa il stapanesc
Am inceput trainingul!!! este un pseudo servici deja, sau un preludiu la ceea ce voi face mult timp de acuma incolo. Ma sperie gandul ca voi pleca de acasa la 9 si o sa vin la 4,5
Unde vor diminetile de hang around pe mess, de tenis, de blogareala???
Poate acest program va reusi sa tranquilizeze animalul ce se dezvolta in mine la ora asta, ma indoiesc...
Tot ce imi doresc acuma este sa trec mai repede peste aceasta perioada de tranzitie, sper sa nu fie cat a Romaniei,17 ani, si sa imi dau seama ce vreau si de la cine vreau....

In rest numa bine, promit ca am sa revin cu detalii picante ale acestor 10 zile :d

2 comentarii:

  1. Aceasta este o amenintare cu moartea

    Daca nu mai scri bloguri, te voi urmari si vei fi omorat.Stiu unde stai. Conformeaza-te si scrie...Ti-ai ales singur meseria, acuma trebe sa ma satisfaci...

    Asasinul P.

    RăspundețiȘtergere
  2. Problema este una mica, eu am un singur blog, deci scriu posturi nu bloguri :P
    Faptul ca stii unde stau nu ma sperie catusi de putin, dar se prea poate sa imi inchid usa de acuma incolo cand ma culc dupamasa, de frica ta!!!
    Atata timp cat nu ma suni sa imi spui ca mai am de trait 88 de minute, totul este bine :D

    RăspundețiȘtergere