luni, 2 iulie 2007

Google AdSense

Frecventa cu care scriu pe acest blog poate fi foarte bine descrisa de o functie sinusoidala, momentan, frecventa este zero, poate chiar negativa, pentru ca mai scot din articole :)). Adevarul este ca am avut o saptamana tumultoasa(alcool, apa,bronz, talii de viespe, apa din nou etc.) si ca am cam neglijat blogul...
DAAAAAR mai nou, blogspot apare scris in limba romana, lucru care imi creeaza ceva mici probleme: Inregistreaza-ma, Salveaza acum, Previzualizare, suna mai bine in engleza...in fine, deci odata cu aceste schimbari am atasat blogului meu un spatiu publicitar de la Google si un motor de cautare, care imi vor aduce profit, teoretic. Probabilitatea ca sa fie facute Click-uri pe spatiul publicitar creste odata cu numarul persoanelor care imi viziteaza blogul => trebuie sa scriu mai des.
Asa sa ma ajute Dumnezeu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu