luni, 30 iulie 2007

Bohemia Rapsody

In luna Mai am primul post legat de ciclism, un sport ,boem, neatrenant, fara arbitrii, fara cai putere, fara fuste scurte, un sport plin de testoteron. A fost Giro apoi clasicele, si acum Turul. ma uit la ciclism din 2003 si am avut trei ciclisti preferati in acesti ani : Vinokurov, Basso si Rasmussen.
Basso? dopat, suspendat 2 ani
Vinokurov? dopat, procesul inca nu a inceput
Rasmussen? s-a sustras controalelor antidoping=dopat, suspendat pe viata ca are vreo 33 ani si vine din Danemarca, unde nimeni nu il va ierta pentru ceea ce a facut
Stau si ma gandesc daca are rost sa pomenesc castigatorul de anul acesta al turului, nu de alta dar i-a facut fata la Rasmussen pe munte foarte bine. Bild scrie ca ar fi implicat si el in cazul Fuentes...
Probabil ca va fi ultimul post pe care am sa il mai scriu despre ciclism!
Dar nu ciclismul este singurul motiv pentru care nu ma deslipesc intre orele 17:00 si 19:00 din fata televizorului in timpul tururilor! NU, mai este un motiv cel putin la fel de important...comentatorii!!!
NU am sa ma opresc din a le scrie mailuri nici daca vor fi toti dopati in tur, Banciu si Naum mi-au transmis acest virus si va disparea odata cu ei. Sunt un mare fac al lor, si copii mei vor trebui sa aud povesti spuse de cei doi fara doar si poate

Post trunchiat

2 comentarii:

  1. si eu mi-am dat seama ca nu ma uit la ciclism pentru sport in sine ci mai ales datorita celor doi tizi....datorita pesisajelor despre care vorbesc,datorita discutiilor pe orice tema(culinara,politica,alte sporturi,gazetarie) a celor 2,datorita faptului ca citesc in general mailuri critice,datorita expresiilor care au devenit semne de punctuatie uneori in vocabularul meu gen..."Incredibil Incredibil","Asta-i xulescu...asta e el"si nu in ultimul rand pentru ca il critica pe Armstrong fara doar si poate cel mai corect si mai cinstit sportiv al tuturor timpurilor etc etc

    RăspundețiȘtergere