luni, 4 iunie 2007

Visul unei nopti de vara

"Daca avem des vise legate de sex, penetrare, inseamna ca stam prost la acest capitol. Libidoul nu este la cotele la care ne-am dori si atunci se face o compensare cantitativa prin vis" asta zice Freud in cartea sa Introducere in Psihanaliza...
Deci stau prost cu libidou asta...sau cum se cheama...tot timpul asimilez acest cuvant cu un lichean, da nu stiu de ce...
Ce am visat??? Vai de mine: in 4 zile trei experiente sexuale, in somn, cu femei diferite: o fosta iubita, o profesoara si o necunoscuta. De necunoscuta nu am ce sa zic, decat ca nu era rea :))
De iubita prefer sa nu zic, ca voi rascolii amintirii in capul ei... Profesoara???...plm, Dorina Popescu... Ma rog cu ea nu am ajuns sa fac nimica, era defapt o hartuire din partea ei...
Ciudat ca nu imi visez prietena...

2 comentarii:

  1. =)) dorina....how sweeeet...NOT :|

    RăspundețiȘtergere
  2. da...e tata lor Dorina...tata purtatoarelor de peruca din poli

    RăspundețiȘtergere