miercuri, 20 iunie 2007

TROPA

20 iunie...hmmmm...da e ziua mea...fac 22 de ani...

Nu imi plac zilele de nastere, nu mi-a placut niciodata sa fie ziua mea...si nu pentru ca nu mi-ar placea sa fiu in centrul atentiei, sau pentru ca trebuie sa dau de baut, ci pentru ca nu vreau sa fiu in centrul atentie programat, si nu vreau ca in 21 iunie sa imi dau seama ca X a uitat, si ca ar fi putut sa imi dea macar un sms...eu am facut-o...
O amica facea o contabilitate a mesajelor si telefoanelor primite, mai multe ca anul trecut, zicea acea persoana, si-a propus sa primeasca si mai multe anul viitor. Eu nu imi fac un tel din asta, evident ca te bucuri si esti fericit cand cineva isi aduce aminte de ziua ta de nastere, la fel cum te intristezi cand iti dai seama ca a uitat, dar nu am facut si nu voi face o analiza succinta a urarilor primite.
E important cine iti zice primul La multi ani? pentru uni da, pentru mine prea putin...important este ce simti tu, si modul cum iti transmite urarile...ma simt tot mai departe de foarte multe persoane dragi mie...si cumpana intre varste nu m-a facut sa le simt mai aproape deloc. Exista si categoria celor aiuriti, care isi vor aduce "aminte" abia maine, probabil alertati de alti, care imi vor transmite maine urarile, dar asta se intampla in fiecare an...
Anul asta am examen de ziua mea...nu e prima data...imi place gandul...intr-o oarecare masura...invatam la trecerea dintre ani, si nu eram acasa. Am ramas foarte placut surprins de faptul ca "Jangii" nu au uitat de ziua mea si mi-au facut o surpriza...placuta...foarte placuta. Ciocnitul berii ne este intrerupt de sunetul telefonului, apoi un mesaj, alt mesaj, iar suna...am pierdut numaratoarea...
E primul an din post-adolescenta mea in care noaptea zilei mele de nastere o petrec singur...totusi nu sunt trist, nu ma deranjeaza, nu as dorii pe cineva special langa mine, nu ma simt trist, sunt chiar fericit...asta e un lucru trist...

Numa bine si poate ne vedem la o bauta :)

P.S. TROPA vine de la faptul ca am facut 22 de ani adica peste 21, lucru care la jocul de carti 21 se cheama "tropa"

2 comentarii:

  1. dexul online are mai multe definitii. una e asta: tropa, vb. I (reg.) a da greş, a suferi o înfrângere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau ca nu ai inteles metafora...

    RăspundețiȘtergere