vineri, 22 iunie 2007

A fi sau a nu fi...prost

Ieri vine un amic si imi zice: DANI...esti prost!!!
Pentru mine "esti prost" a devenit obisnuinta, e ca si fotbalul cu berea, fetele fara par pe picioare, e ca si sexul oral inaintea unei noapte de amor. O folosesc foarte mult, cu cei cu care imi permit, aceasta sintagma, o zic de drag, nu in adevaratul sens al cuvantului, dimpotriva sunt prea destepti si incerc sa ii discretizez...(cu metoda trapezului, sa zicem) Dar cu el nu imi permit astfel de apelative! Am crezut ca vorbeste serios...cerul a cazut pe mine, au trecut 22 de ani pana sa imi deschida cineva ochii si sa realizez ca sunt prost...in caderea mea spre fundul Grand Canionului, ma agat de o autoironie si de o intrebare:
- Asta stiu, zi-mi ceva nou...Da de ce sunt prost?
Pentru ca nu iti mai faci reclama la blog...Coca Cola de 90 de ani isi face reclama, si o sa isi mai faca 200, si tu...dupa 3 luni nu iti mai faci? Ai zis ca iei meditatii in particular cu Tion...nici atata nu ai invatat de la ea? credeam ca stii si tu ceva marketing...
- Shhhhttt!!! Esti nebun, vrei sa auda lumea, ma ascund cat pot de bine, nu vreau sa vad in urmatoarele zile spamuri pe grup cu Ionescu+Tion=LOVE, ma cheama apoi la OTV sa fac emisiuni maraton, si nu am timp...

Avea dreptate...sa mor io...si asa cum Coca-Cola l-a lansat pe Mos Craciun(da copii Mos Craciun nu exista!!! apare doar pe sticlele de Cola, e brandu lor, ei l-au inventat, mamele voastre ma vor injura, dar voi, copiii, daca aveti intre 5-8 ani ati putea da adresa mea mamelor voastre sa vina sa ma certe Musicesc nr 8 ap 8 sc C, Timisoara) asa voi lansa si eu un trend...vara asta...promit

Urmeaza un moment publicitar

http://ionesta.blogspot.com/

(P)

3 comentarii:

  1. 1)ei ...pai vezi...de la dorina la tion e o mica diferanta...
    2)si , hai mah...sa fim seriosi.dupa ceva ani de poli, nici pe einstein daca iti zice ca esti prost , nu il mai poti crede...

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) da recunosc ca am evoluat, dar nu iti zic profesoarele pe la care am trecut in acest timp de la dorina la TION...
    Einstein, eu in locul tau l-as asculta pe asta micu, ca stie ce zice!!! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. bah dani la frecventa cu care postezi.....risti sa nu mai fi vizitat.Recunosc ca o data la trei zile iti vizitez blogu....dar nu-mi place ce vad....te-ai lasat pagubas,ai inselat asteptarile cititorilor frecventi.Stiu ca o sa te scuzi ca ai avut proiecte...dar eu stiu ca de alte activitati ai avut timp:P....sper ca cu inceperea turului sa iti schimbi atitudinea fata de noi...cititorii de rand ai blogului tau

    RăspundețiȘtergere