joi, 17 mai 2007

Te astept deseara la portita

A trecut era in care portarul era doar al 11 jucator, si ce trebuia el sa faca era sa nu gafeze, sa scoata ce e de scos. Asa cum vedem jucatori fugind 10.000 de m pe repriza, asa au crescut nivelul si pretentile de la portari. La Dinamo Rapid, am vazut/ auzit cu totii ce inseamna un portar: vorbeste, canta ,striga, dirijeaza, cearta, lauda, glumeste cu jucatorii lui, si la sfarsitul meciului termina ragusit. Ceea ce a facut Lobont in acea seara este ceva normal, in teren trebuie sa fie o harmalaie(nu ca la piata) in care jucatorii vorbesc unul cu altu, evident nu in termeni academici, ajuntandu-se.
Aseara l-am vazut pe Palop facand mai mult de atat, pasa de gol, si interventii foarte bune pana in momentul eliminarii. Sa nu uitam si de golul de la Shaktior, amintit bine aseara de comentatori. Eu unul am tinut cu Espanyol si am mizat pe ei, pentru ca era o echipa mica, pentru ca imi place De la Penna, si pentru ca nu mie simpatica, Sevilla, deloc. Acest lucru nu ma face sa minimalizez meritele Sevilliei. Sunt o echipa mare cu un portar imens, multa sansa, cateodata si arbitrii.

P.S. Remarc arbitrajul excelent al lui Masimo Busaka, si al tusierilor, si ma prapadesc pe jos de ras cand imi aduc aminte ca cei de la Pro Tv sustin ca Moises nu l-a atins la faza eliminarii pe Kerzahkov!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu