marți, 15 mai 2007

Poveste CU cadouri

Domnisoarelor si domnilor( nu cred ca exista vreo doamna care sa imi citeasca blogul, daca exista una imi voi cere scuze de la dansa in mod particular)...deci Domnisoarelor si Domnilor am imensa onoare sa va prezint cea mai mare aberatie pe care am citit-o in ultima perioadaaaaaaaa.
Introducere:

virgiNICU:
tanar virgin
insELAtzica: o tanara, de la oras, dornica de "hek hek"
Durata relatiei: nu se stie cu exactitate am dedus circa 1 an de zile
Localitatea: Undeva in lume

Intriga:

Se despart... virgiNICU afla ca insELAtzica la... inselat :d si isi doreste cadourile facute ei inapoi, lanseaza pe un forum o intrebare cu titlul "CADOURI SI DESPARTIREA" :

Cand un baiat si o fata incheie o relatie, trebuiesc inapoiate cadourile? Ce parere aveti? Mie mi se pare normal, din momentul in care ai investit timp, bani si sentimente in acea relatie macar partea financiara sa ti-o recuperezi ca sa nu iesi cu totul in pierdere.

Desfasurarea actiuni:

Pe forum primeste fel de fel de pareri:

Cea mai mare penibilitate auzita saptamana asta. Cum sa ceri mah cadourile facute fetei inapoi? Madre de Dios, daca mai sunt d-astia ca tine, nu ma mir ca femeile cred ca suntem niste porci.

Punctul Culminant:

virgiNICU, ca un veritabil erou al povestirii noastre, nu se lasa si vrea sa demonstreze ca are dreptate

Cum de ce? Ptr. ca am suferit si o pierdere financiara, pe langa una emotionala!

Deci...facusem mai demult un calcul cam cat investisem in ea, in cadouri si alte cheltuieli adiacente:
-o adaptor bluetooth ptr computer 30RONione
-un ursulet de plus 20RON
-un film pe DVD 30RON
-o carte 30 RON
-o pereche de chiloti 10RON
-facut cinste cam o data la 2 sapt cu un suc, sau altceva -cam 5Ron*20 de ori=100RON
-un avort -100RON(pe asta nu am inteles de ce a trebuit sa-l platesc eu...dar in fine...nu am zis nimic ptr. ca o apucasera istericalele)
-cateva zeci de prezervative-50 RON
-scos o data la pizza impreuna cu niste prietene de ale ei -40RON
-cumparat ciocolata, suc si alte de-ale gurii cand venea la mine acasa(5RON*50=250RON)

Hai sa zicem cu alte chestii de care nu imi aduc aminte ca se ridica totul pe la 700-800RON ptr. un an de relatie.
Ea in schimb mi-a dat un medalion, un mouse de computer, niste chestii aromatice si alte cateva maruntisuri care se ridica la maxim 30RON si nu prea mi-au folosit la nimic.

Dupa aceste cheltuieli m-am ales cu sex cam de 2-3 ori pe sapt. si o felatie pe sapt(adica cu totul am obtinut in medie 150 de partide de sex si vreo 70 de felatii). In general am iesit mai ieftin cu aceasta prietena decat daca ma duceam la curve de pilda, deci hai sa zicem investitia nu a fost chiar asa de rea.
Dar dupa ce am aflat ca m-a inselat, m-am gandit sa iau si celelalte chestii pe care i le-am dat(ursuletul, cartea, DVD-ul,etc.) ptr. ca valoreaza mai mult si sunt mai folositoare decat lucrurile pe care mi le-a dat ea mie. Mi se pare logic!

Sfarsitul:

Din pacate... aceasta poveste... nu are sfarsit, pentru ca virgiNICU nu este un personaj fictiv, aceasta poveste am gasit-o pe un forum, puteti vedea originalul, si ca el mai exista si altii... Copiii... pe lume exista si viata si moarte si inceput si final... THE END

Legenda:
Text Italic - text compus si editat de catre personajele povestiri
Text normal - naratorul
Text Boldat - puncte de reper in povestire


P.S Incep sa inteleg fetele, din jurul meu, cand se plang de lipsa barbatilor in adevaratul sens al cuvantului. Barbatilor din lumea intreaga TREZITI-VAAAAAAAA!!!!!!!!!

4 comentarii:

  1. Cacofonia din titlu este una voita

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai, mai ceva nu pusca in povestea lu ' Virginel (sau cum l-o chema).
    Daca a avut parte de 150 de partide de sex inseamna ca ori a refolosit prezervativele, ori le cumpara ea ca altfel nu vad cum cu 50 de roni poti cumpara 150 de prezervative. Dar poate, daca dai 0,(3) ron pe un prezervativ, dai si 100 de ron pe un avort, NU!?

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-o masura ai dreptate, DAR putea sa o faca fara prezervativ(de aia a si ramas tipa gravida) apoi, poate au folosit si alte mijloace contraceptive. Legat de avort ...sincer nu stiu, dar si mai sincer nici nu vreau sa stiu cat costa un avort :d

    Si in plus matematica e grea!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca omu vorbea de prezervative atunci inseamna ca le si folosea de fiecare data. Ca doar daca tot le folosesti o data, atunci le folosesti de fiecare data.
    Sau poate astia erau o data da o data ba :)

    Sal.

    RăspundețiȘtergere