duminică, 6 mai 2007

IL GIRO

Pentru cei care tanjesc dupa starea de beatitudine totala, pe care o optii, cand afara sunt peste 25 de grade, in fata unui televizor, dupamasa intre orele 15 si 18, uitandu-te la ciclism, am o veste buna: INCEPE SEZONUL!!!.
Prin clasa a 9 aveam o teorema, ca daca ajungi sa te uiti la ciclism inseamna, ca esti disperat rau, plictiseala este crunta, viata ta nu mai are nici un rost, poti sa te sinucizi. Acuma sunt doua variante ori viata mea nu mai are nici un rost si trebuie sa ma sinucid, ori Banciu si Naum m-au transformat in "Ciclism Addicted". Daca as fi femeie, vocea suava a lu Banciu, si modul cum suna limba franceza rostita de el(cea mai senzuala limba in opinia mea :D) m-ar excita iremediabil si orice barbat ar fi in jurul meu nu ar avea scapare. Din pacate sunt barbat si ma multumesc cu orgasmul intelectual ce mi-l provoaca si cu citirea Blogului sau. Acesti Albert Einstein si Issac Newton ai comentariului sportiv romanesc reusesc sa imi duca buna dispozitie in viata, prin modul lor amical si dezinhibat de a comenta frecarea datorata gravitatiei intre doua roti si o amarata de josea.

Astept sa ies la pensie si promit ca voi face un tur al Italiei alaturi de caravana, cu o rulota, o nevasta frumoasa, steagul Romaniei, o camera de filmat si o duzina de sticle de vin sec. Toate cele 21 de etape de la Roma la Milano de la Torino la Trieste :D. Nu conteaza daca atunci Basso va fi doar reporter la Rai Uno si nici daca baiatul lui Armstrong a castigat ultimele 10 editii, eu tot am sa ma duc. Peisajele, spiritul turului, grimasele ciclistilor de pe fata, Italia, nu pot cum sa nu te atraga, si daca mai pui si pe Banciu si Naum in aceasta ecuatie, solutia este una singura, trebuie sa mergi la IL GIRO.
Pana in 12 Mai cand incepe IL GIRO am plecat sa o caut pe domnisoara cu tricou roz si sa prerecuperez laboratoarele pentru urmatoarele 3 saptamani.


P.S Cei care doresc sa mi se alature in aceasta aventura, se pot inscrie trimitand un CV, o poza recenta(fara nuditati, va rog) si o scrisoare de intentie redactata cu mana stanga in Italiana!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu