vineri, 18 mai 2007

Eu spun NU... tu spui...

Mi-a placut Basescu, am trait o adevarata sarbatoare in 2004 dupa ce a castigat, am fost mandru cand l-am vazut dansand in 2005 la Mamaia pe o terasa cu nevasta sa, prin 2002 l-am vazut pe Putin dansand in Sankt Petersburg la o hora, adhoc, si m-am gandit ca asa ar terbui sa fie un presedinte nu doar inconjurat de SPP . A gestionat bine rapirea ziaristilor din Irak, desi probabil ca noi muritorii de rand stim prea putine despre asta.
CTP spunea la Realitatea intr-o seara "A fost singurul presedinte care facea sa vibreze ecranul cand tinea un discurs, simteai ca este un mesaj important pentru tara ".
Am fost gelos cand l-am vazut la "Gol de Spritz" cu stelisti, intr-un an in care rivalitatea intre Rapid si Steaua a atins cote paroxisme. Credeam ca e rapidist...
Imi place si Elena Basescu, cu frezele ei in forma de palarie cu tot
Maine am sa merg la vot, astazi cred ca el este omul potrivti sa fie presedinte. In 2009?...mai vedem

Sa NU-ti faci chip cioplit


P.S Mie frica doar de o posibila prezenta scazuta la vot. In mod normal face 70% din sufragii, dar sa se prezinte 50% din populatie!!!

4 comentarii:

  1. Recunosc nu mi-a placut niciodata Basescu.....pot spune ca nu urasc nici o perosana politica mai mult decat pe el.Pur si simplu mi se pare prea popular pentru a face politica(despre calitati nu vb fiecare cu parerea lui).Oricum nu mi se pare corect ce i se intampla si pentru ca nu vad un inlocuitor mai capabil(poate doar stolojan) voi vota NU.Asta si sa iti demonstrez ca sunt open minded.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, e si asta o realizare a mea, pe care tu nici nu o constientizezi. Fara sa iti dai seama te-am facut sa ajungi la aceasi concluzie cu mine :d. Fara doar si poate ca are multe defecte,DAR (chiar daca ma repet) cred ca ar fi bine sa isi duca mandatul la final, si sa analizam apoi plusurile si minusurile

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred ca Romania a pierdut mult prea multa vreme cu tot soiul de pseudopresedinti.
    Am votat DA pentru considerentul ca poate poate pana la urma o sa se nimereasca pana la urma un presedinte mai acatari.
    Io nu inteleg, insa, un lucru: Romania are un regim parlamentar cu un presedinte slab (asa e Constitutia), nu avem un regim prezidential, asa cum are Franta.
    In acest context, de ce dracu ni se pare ca validarea votului Parlamentului este asa de importanta.
    Hai salut.

    RăspundețiȘtergere
  4. Agitatia?...pentru ca aceasta procedura de suspendare nu a avut nici un rost.Vedem acuma cifrele scrutinului sunt zdorbitoare in favoarea lui Basescu, si cei "322" ar fi trebuit sa stie asta. Basescu statea bine in sondaje si inainte sa fie suspendat.Apoi a jucat rolul de victima,si a crescut si mai mult.Lumea are tendinta de a fraterniza cu cei slabi, si Basescu a jucat rolul celui hartuit.
    Din pacate acuma vom asista mai mult ca sigur la razbunarea lui Basescu. Pro TV avea stirea la 20:00 "Basescu se intoarce" :))
    Va fi o trilogie ce se va juca in Romania cu noi printre actorii din decor,dar din pacate nu vom fi platiti pentru asta :(

    RăspundețiȘtergere