marți, 8 mai 2007

E...si defapt nu stiu daca mai e

E ciudat si rau cand te certi cu doi dintre cei mai importanti oameni din viata ta, in aceasi zi. Se cheama ca ai o zi proasta.

E usor
ca atunci cand gresesti, si cineva e suparat pe tine, sa zici ca nu mai poti vorbi la telefon, si ca trebuie sa inchizi sau,mai simplu, ca nu ai chef...si sa astepti ca...el, cel suparat... sa te sune. Dar cand aplici aceasta tactica de 3-4 ori, cat de prost, iubitor si pacificator ar fi EL, se mai supara... si ii vine si lui sa isi bage picioarele, si nu te suna... Ce se va intampla?... cine va suna primul recunoaste ca a gresit! TU ai face prima mutare, stiind ca celalalt va devenii astfel in avantaj? propabil ca NU. Ai uitat sa iei in considerare, insa, ca pentru acel "celalalt" esti foarte important, si simplul fapt ca suni, recunoascandu-ti greseala, e destul... Ce e mai grav? ca in urma cu cel mult 2 luni, EL a facut aceasi greseala ca tine acuma, si tu ai reactionat la fel cum reationeaza EL acuma...dar aici...asemanarile se opresc...EL ...te-a sunat pentru ca ii pasa...tu?

E greu
sa intelegi ce s-a intamplat intre tine si... un EL, de data asta. Unde s-a produs ruptura, cine a cauzat-o, va mai fi vreodata la fel? fara incredere si cuvant, e greu...
E interesant sa platesti cu aceasi moneda cu care esti pedepsit tu. Tot timpul am fost de conceptia versetului biblic "intoarce si celalalt obraz cand ti se da o palma", si sfatuiesc pe toti sa faca la fel, dar oricat de gros ar fi obrazul meu, ma ustura si pe mine palmile ce le primesc meritat sa nu...
As fi preferat sa nu platesc cu aceasi moneda...dar am zis ca poate invata si EI ceva din asta! Da...m-am trezit si eu lupul moralist

P.S. Stiu ca nu se inteleg prea multe din acest post, dar era pentru propria-mi refulare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu