miercuri, 2 mai 2007


Chelsea - Milan? finala intre actuala echipa a lui Seva si fosta, meci inchis dar interesant
Chelsea - Manchester? finala ce ar fi incununat un sezon bun pentru ambele echipe, si o editare a finalei din cupa si o a doua sansa pentru echipa care pierdea campionatul in Anglia sa demonstreze ca ea era cea mai buna...
Liverpool - Manchester? Derby-ul etern al anglieei, indiferent de locuri in clasament, derby-ul suporterilor
Liverpool - Milan, reeditare, bla bla, o sa auziti cuvinetele astea mult prea des sa mai scriu si eu despre ele. Asa a fost sa fie, super echipa Milanul, si a demonstrat ca a trecut de mult epoca romantica in fotbal, la ora asta vrem Gatuji si Cacati pe teren!
Finala intre Dida si Reyna, intre Carragher si Nesta, intre Gatusso si Gerard, intre KAKA si suporterii lui Liverpool, ca nu au pe cineva cu care sa il echivalez. Mizez pe Milan, a se citi tin cu Milan, dar vreau un nou 3-3 si iar 11 metri.

Sa nu creada cineva ca am tinut cu Milan,rapidist fiind, doar ca Dinamo sa joace tur preliminar. Nu, tin cu Milan pentru ca sunt Italo-fil, pentru ca penibilii de comentatori romani critica un jucator ca si Gatusso, pentru ca imi place Inzaghi(da stiu ca imi atrag multe injuraturi),pentru ca tizul meu joaca acolo, pentru ca mi-am botezat blogul dupa el, pentru ca parolele mele "contin" si numele lui, pentru ca anul acesta nu au luat titlul, asteptand-o pe JUVE.

P.S. Dinamo cu putin noroc va juca in Sampions Lig, si le va inchide gura tuturor!

2 comentarii:

  1. Milan a fost mai buna ca Manchester per total iar Liverpool a fost peste Chelsea in 3 reprize din 4 deci finala e logica.Ii respect pe Gattuso,Kaka,Maldini,Nesta....dar te rog....te implor nu folosi numele Inzaghi...omul care si-a irosit copilaria mancand rahat ca sa aiba bulan la fotbal,singurul jucator care a marcat cu toate partile importante ale corpului,la cate simulari a facut si in fifa exista simularea Inzaghi(intradevar este pe 2 aici dupa klinsman),un profitor de prima clasa,un parvenit care nu a facut toata viata lui un dribling si nu si-a creat niciodata singur un gol.......asta-i inzaghi si nu mai am qef ca as mai putea scrie....
    PS: Sa te auda D-zeu in legatura cu Dinamo

    RăspundețiȘtergere
  2. Am anticipat antipatia unora vizavi de Inzaghi, si nu am ce comenta, nu este un mare fotbalist daaaaar il am la inima de cand juca la Juve :d

    RăspundețiȘtergere