luni, 21 mai 2007

Am coliva

Am coliva!
Cum ai puteai sa spui asta cu entuziasm? Sa primesti pachet de acasa si sa gasesti intr-o caserola coliva...ce zici? ieeeeee coliva, iti inviti prietenii sa vina la tine sa manance? "Alo, salut ce faci? Nu ai chef de o coliva? hai k am primit de aks, o fi murit cineva!!!" Nu poti fi atat de sadic. Daca cineva a facut coliva cand a murit Ceausescu, atunci da probabil exista si lume care savura coliva,mafiotii probabil se bucura mancand coliva la mormantarea unui om din clanu rival, dar in rest nu cred ca se bucura lumea.
Ca si copii ne dorim sa avem coliba noastra, la batranete fugim de coliva facuta pentru noi.
Deci am coliva :((

Un comentariu:

  1. Mi-am amintit ca, de exemplu, in Moldova la manastiri(la Sucevita am avzut eu) se face coliva in fiecare Duminica.Deci se pare ca nu este neaparat musai sa moara cineva sa manaci coliva.
    Totusi raman la: Am coliva :((

    RăspundețiȘtergere