miercuri, 18 aprilie 2007

MMS-uri

"Doamnelor si domnilor nu este o imagine inregistrata" zicea Cosmin Baleanu dupa Gloria - Steaua, vazandu-l pe MMS stand descumpanit pe banca, fara reactie, cred ca am mai vazut aceasta imagine si de pasti,parca...
Imi este mila de el, saracu Meme,un domn, un adevarat gentelman al fotbalului romanesc, cu mult bun simt, deloc ironic, tot timpul zambaret, un munte de buna dispozitie, cu ce a gresit sa fie astfel umilit de echipa pe care o iubeste intr-un asemenea hal?Cu ce este el de vina?Face transferuri BOMBA: Carlos, Gigel Coman, Panait, Croitoru, Elton, petrece saptamani intregi prin Brazilia, departe de familie, toate astea pentru steaua...si tot el are de suferit...Il compatimesc si sunt trup si suflet alaturi de el, Mama TE IUBESC...aaaaaa pardon, Meme am vrut sa zic.

***
Tara se cutremura, stelele cad de pe cer, presedinti in posibilitate de suspendare, geniile scriu in bloguri....vai de noi.
Vreau sa fac un pariu...imi pun in joc Bursa pe luna Martie ca Basescu nu va fi suspendat, da stiu nu am descoperit America si nici nu sunt oracolul de la Balcesti, dar este o idee pe care o am si daca unii isi pun in joc timbrele, si eu as face acelasi lucru, dar le am in coproprietate cu Fratemiu si cu Varu' si ar fi cam greu, deci merg pe bursa, Se baga cineva?

P.S. Nu mai conteaza daca maine se califica Rapidu sau nu, Mama tot am sa te iubesc...Meme, vai nu stiu de ce subconstientul nu ma lasa sa scriu Meme Te iubesc...

5 comentarii:

  1. cat a fost scoru la rapid - steaua ca nu mai tin bine minte?....ai uitat sa zici ce bun dansator e meme, mai ales pe gazonu din giulesti...

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai asta ziceam, este ironia sortii, ca acu 2 saptamani sa fie mandru, trufas si plin de el... pe stadionul Giulesti, si acuma traieste "cel mai penibil moment de cand este in fotbal" tot pe stadionul Giulesti.

    P.S.Roata morii se-nvartes-te TAC-TAC-TAC...

    RăspundețiȘtergere
  3. voiam sa pariez....dar m-am gandit prea tarziu....oricum avem acuma un ramasag si o sa-l castig!!!!
    Cat despre MM.....a avut si el o data dreptate cand a zis:"A inceput hegemonia stelei"=))=))...in rest sunt de acord cu ce zici tu...as mai adauga...Steaua te urasc da nu ca si pe MM

    RăspundețiȘtergere
  4. Paul, merci ca mi-ai lasat mie onoarea de a-mi cheltui bursa,recunosc, as fi pierdut pariul, dar nu mi-am imaginat ca parlamentarii sunt atat de inconstienti, acuma sa ii vad cine il bate la alegeri pe Base!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca exista acum un singur om care il poate invinge si va avea nevoie de sustinerea celorlalte partide...numele...Theodor Stolojan

    P.S: Si tu il vei vota:P

    RăspundețiȘtergere