vineri, 9 martie 2007

+ si - la un blog public

Am hotarat sa imi fac public blogul.

Mi-am pus un poll pe blog, vad ca are priza la oameni. De ce intrebarea asta in poll? Sunt in dilema? Am ispite? Totul atarna de un singur fir de par, si in functie de rezultatul poll-ului voi alege si eu? evident ca nu, dar pentru ca se presupune ca acesta este un "jurnal", nu puteam sa pun o intrebare de genu: Care este echipa dumneavostra de fotbal favorita? si nici Cola sau Pepsi? deci pentru a incinge spiritele un pic, si pentru a da o nota intima acestui blog am hotarat sa fie asta poll-ul. Oamenilor le place sa se bage in vietile altora, sa decida in locul lor, sa se simta importanti, baga-ti in seama, cei ce intra la mine pe blog, se vor simti la fel. "ba fi atent trebuie sa ma gandesc bine ce raspund, ca trebuie sa il ajutam pe Dani!!!". Evident ca barbatii voteaza DA si femeile, mai putin ispitele, voteaza NU. Cum procentajul este mult spre NU inseamna ca multe fete imi viziteaza blogul, uauuuu trebuie sa ma simt flatat.
"da nah pe tine nu te supara sa-ti citeasca oricine ce crezi sau ce simti tu?" ma intreba cineva la scurt timp dupa ce l-am facut public. Pai ba da ma deranjeaza, nu mai cititi!!! nu auziti? NU MAI CITITI!!! gata.
Dar nimeni nu stie daca este ceea ce gandesc eu, sau scriu doar ca sa fie interesant sa fie haios,palpitant, sa atraga lumea, "De dragul Literaturi"(ce frumos suna).Deci l-am facut public, voi suporta consecintele, dar se prea poate sa si mint...

P.S.:"Pai si daca vede Ana poll-u? esti nebun? te castreaza"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu