vineri, 2 martie 2007

Poezie

In rarele momente din viata mea cand m-a indragostit cu adevarat mi-am dat seama ca sunt alt om, si devin foarte inspirat. Nu shtiu ce se intampla cine face asta din mine, dar se intampla.
Evident ca se doreste organizarea unui chef la baza 2, si eu trebuia sa anunt acest lucru, si dak Delia o zis ca eu vreau sa ies in evidenta la chefuri, si ca de aia ma duc la ele, lucru care nu este foarte departe de adevar, atunci am zis sa ies in evidenta si inainte de chef printr-o poezie.

Foaie verde intamplare
Va salut si chiar va pup
Am primit o sesizare
Sa trimit un mail pe grup

Asta fac ma conformez
Incercand sa epatez
Va invit cu mic cu mare
La o mica destrabalare.

Se propune de un chef
Evident la baza 2
Asa mi-a zis mie un sef
Sunteti asteptati si voi

Uite ca m-am conformat
Poezie am carpit
Sper ca-ti memorat
Va salut ca sunt grabit

Restul detalilor nu le stiu, o sa fie comunicate

Un timid!


Seful era paul, care evident ca s-a umflat in pene de numa pentru ca l-am facut sef!

2 comentarii:

  1. eu oricum sunt seful din umbra al seriei stie toata lumea asta

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai, voi de aia sunteti prieteni, ca sunteti "modesti " amandoi...asta va apropie pe voi cel mai mult...nu stiu care de la care o invatat asta..

    RăspundețiȘtergere