luni, 12 martie 2007

Mp3-uri

Personaje: Domnisoara Q, Eu
Loc de desfasurare: Coada de la magazin
Ora de desfasurare: 20:33

Domnisoara Q: - Ceau, nu te supara, ai telefon?
Eu: - Da
Domnisoara Q: - Si ai mp3-uri pe el?
Eu: - Da
Domnisoara Q:- Ca nah vroiam sa te intreb daca ai melodia "Veau sa iti fac o muie"?

Mda.. Acuma nu stiu cum s-a gandit ca eu as vrea sa imi faca o... poate am o figura de om rau, de pervers, de obsedat sexual... E adevarat, barbatilor le place ca tipele sa fie directe, la obiect, pe treaba... da...chiar asa de directe. Aaaaa sa mai pomenesc ca isi astepta mama, ce urma sa ii duca o banana, si cand vine maicasa, zice catre ea "mama da nu-i asa ca nu are mic daca o sug!!! "
Am privit-o de doua ori in ochii, recunosc, da nu pentru ca m-ar fi tentat oferta ei, ci pentru ca vroiam sa vad si eu ce ii zice privirea cand scoate cuvintele alea pe gura. Si avea ochelari...
Si am stat sa ma gandesc: daca cineva iti face un compliment pe strada, la scoala, chiar si in magazin, dar unul cu bun simt, te bucuri, esti flatat, iti ridica moralu, te simti bine. Dar la astfel de remarci ce pot sa zic? ca mi-a vazut erectia prin pantaloni? nu aveam erectie... Mi-a vazut palma si se gandea ca stau bine si in emisfera sudica?
Nu il pot lua ca un compliment, tipa nu cred ca avea 17 ani, a prestat si ea 3 felatii in viata ei, si a crezut ca ma da pe spate acuma, ca o sa zic DA, ca o invit la suc, sau chiar la mine? In fine, am considerat ca am fost la locul nepotrivit la momentul nepotrivit, da trebuia sa imi iau paine...

P.S. Domnisoara Q, pentru ca litera Q seamana cu multimea Vida, si nu stiu de ce fac o legatura intre ele

2 comentarii:

  1. mah, avea ochelari de tocilara sau din aia de jmechera ?

    RăspundețiȘtergere
  2. hmmmm...pai daca avea ochelari de tocilara, m-ar fi excitat,ceea ce nu s-a intamplat...acuma daca erau de smechera... nu stiu

    RăspundețiȘtergere