luni, 5 martie 2007

De ce?

"Te-ai impacat cu varuto?", pai stai ca nu suntem cuplu, nu am fost despartiti. Ca niste barbati orgoliosi ce suntem (acelasi sange), evident ca nimeni nu vrea sa faca primu pas, si ca niste primate, ce suntem, nu comunicam... aici sunt problemele noastre. "Cu cartile pe fata, bah Dani bah", da stiu, da nu jucam cruce aici...
Am fost in oras, in Boolywood, fain, foarte fain, am ras, dume multe, am baut, fumat din narghilea, foarte tare, imi era dor sa ies cu ei in oras...Da nu stiu cum ce am gresit, de ce s-a racit relatia? de ce nu mi-a raspuns la telefon? de ce?
Sunt predestinat sa fiu mustrat, sunt mustratu in relatie, da asta e darul meu, " Esti rece, parca esti neutru" imi zicea odata cineva, avea dreptate sunt mult prea nordic, nu se vede pasiune pe fata mea, sunt un bou, da unu care nu trage la car ca se simte sufocat.
"E greu sa ajungi pe primu loc, da e si mai greu sa te menti acolo" e un cliseu folosit in sport, il pot adapta "E greu sa faci pe cineva sa te iubeasca, da e si mai greu sa menti sentimentul", eu in scamoseala mea, de om ce ma dau a tot stiutor, aveam impresia ca stiu sa "mentin". Femeia asta e scoasa din toate sabloanele existente, imi bulverseaza universul, cred ca de asta imi place! Ma inebuneste cand ma cearta am impresia ca nu are dreptate, nu stiu ce sa ii spun, ma lasa fara replici, urasc scuza "imi pare rau, nu se va mai intampla" nu pot sa ii zic asa ceva, e prea infantil.
Mama de ce nu m-ai facut porc? de ce trebuie sa imi pese cand cineva imi reproseaza ceva? de ce trebuie sa fiu cel care inghit? de ce eu tot timpul gresesc? de ce eu trebuie sa las de la mine? de ce eu trebuie sa iert? de ce m-ai facut asa de calm? de ce nu pot sa rabufnesc? de ce mama? de ce?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu