marți, 20 martie 2007

...da


Sunt incatusat, torturat si supus la nenumarata perversiuni sexuale, cu care evident nu sunt de acord, dinti in gura mai am, pot sa zic acelasi lucru si despre testicole, mie frica sa ma uit, nu mai simt nimic... e dotat tipu,din pacate prea dotat...
De ce suport toate astea? nu pentru ca sunt irezistibil, ci pentru ca am intarziat sa postez pe blog...imi recunosc greseala dar voi pleca in Italia si ma presa timpu, asa cum sunt presate masinile la REMAT.
Imi iau ramas bun...urasc momentele astea, "Ceau, te-am sunat sa iti zic ca plec - A, ce fain sa ai grija de tine, sa te distrezi si sa o f*** bine pe aia!!!" bagaje peste bagaje, harti, accesori, electronice, sigur uit ceva.
Destinatia mea va fi Trieste, stau pana in 29, ajung la chef, sper sa mai am "energie" in mine pana atunci :P
Am sa ma intorc, desi daca Juventus insista mult pentru mine, s-ar putea sa raman. Dar tot vin acasa la convocarile nationalei, ca eu nu sunt Ogararu sa ma ignore Piti, si in plus daca ma ignora, zic ca sunt Polist si Timisoara se va sesiza si iese lumea pentru mine in strada. Cu Zambon nu cred ca ma intalnesc, dar daca o voi face, stiu ce sa ii transmit :d

Promit sa am grija de mine, sa ma distrez si ...da

P.S Evident ca nu plec in nici o Italia si ca defapt voi fi spitalizat datorita torturilor suferite, de aia nu ma veti mai vedea, si de aia nu voi mai posta,in spitalele din Romania nu exista momentan net :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu