miercuri, 14 februarie 2007

"Serenity now"

In calitatea mea de calm incurabil ce sunt, pot sa afirm ca exista un om pe planeta asta care te poate scoate din pepeni fara doar si poate.
Plin de energie, intr-o zi cu 12 grade Celsius in mijlocul lui februarie, se intampla cam des, vai de noi cu incalzirea asta globala, ma deplasez sper baza 1, unde in zilele in care nu prea am incredere in mine, ma duc si alaturi de cativa profesori asistenti, si studenti, joc fotbal, ca ceilalti doar se prefac, si imi ridic moralul, aratandu-mi cat de bun sunt :P.
Clasic, fac asta aproape saptamanal, si aici apare fenomenalul personaj domnul B (nu e Basescu daca asta va venea in minte) care in mal educatia sa grosolana se leaga, pooola mea, de toata lumea, de coechipieri, adversari, arbitrii. Nimic nou sub soare, ma rog sub balon, da de aici si pana la crize de isterie este cale lunga, sau cel putin credeam. Urlete, excese de nebunie, jigniri, "Sunteti nebuni??, A-ti inebunit??? Pleaca acasa daca nu ai chef sa joci!!! ", evident ca nu i-am raspuns, desi nu am cei 7 ani de acasa, eram prea inalt si parintii m-au trimis la scoala de la 6 ani si 2 luni, atat am invatat si eu ca la oameni in varsta nu e frumos sa le raspunzi nepoliticos, si evident ca nu am facut-o, dar inebuneam. Traiasca Seindfeld si al lui Frank Costanza celebru "Serenity now" pe care il rosteam in gand fara oprire, ca un om ce numara oile in gand in serile in care nu are somn, daca mai face cineva asta.
Am pierdut rau...rau de tot, da "asta e valoarea" (singurul lucru care il poti invata de la acest domn B este aceasta expresie, si evident ca o folosesc intr-un mod autoironic), nu mai venim la fotbal cu astia, a fost prima reactie a lui Paul imediat dupa meci. Evident ca nu.
E ziua indragostitilor...sau ma rog la cei de peste ocean...

P.S domnul B este Babescu, ceva profesor la mecanica, da nu se prea vede...plm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu