joi, 1 martie 2007

Coloana mea vertebrala

Ora 12:03, sunt foarte derutat. De doua zile am venit la Timisoara, si momentan nu îmi găsesc locul, tot timpul vacantele mă distrug, mă scot din ritm mă bulversează. Adorm greu acuma, si nu mi se mai pare atât de util calculatorul. Cand ajung, sunt disperat, intru pe mess, verific toate mailurile, hi5, gsp, vreme, DC++, livescore, eurosport, bloguri, tot ce fac habitual. Termin in 30 de minute, nu reţin nimic din ce citesc si apoi vad ca nu mai am ce face, mă plictisesc. Si încep discuţiile pe mess...ceau, ce faci?, cum a fost in vacanta? bine, fain, u? Bla bla.
Evident ca atunci apelez la variantele de rezerva:Poker, Cam 17, poate varumio, ca nah sa mai treacă timpu pana mă reintegrez. Mi dor de Ana.
M-a mustrat ca nu o sun mai des, ca nu ii dau importanta... PLM...femeile astea...m-am gândit sa o înşel, e tragic, e crud da ce naiba, o viată am, si daca nu acuma atunci când. A trecut mult timp de când a plecat, si va mai trece... Da cu cine? cu aia, cu aia, cu aia NU ca e proasta, poate rezolv ceva si cu aia, deşi am mult de lucrat...necesita timp, eu nu am timp, aia vrea relaţie, eu nu vreau. Am deja una!
Ce zici? ca eşti singura si ca te plictiseşti, a trecut si la tine mult timp, parca îmi face avansuri, sa merg la tine.... azi nu pot, mă duc la poker, poate mâine...
Am câştigat la poker ieri, o tura, si una pe 3, nu-i rău sunt mândru de mine, Anda face nişte clătite de vis, foarte bune. Fetele nu s-au simţit prea bine, se vedea pe ele, băieţii dădeau dume prea multe, le-au luat prea tare...plm daca nu au ştiu sa aibă grija de ele, eu sa am?
S-o înşel? sa nu? S-o înşel? sa nu? Daca o înşel, cum mai dau ochii cu ea, eu sunt bou si într-o noapte după ce ne-o tragem mă confesez, eu nu pot sa ţin in mine, mi se vede pe ochii. E deşteapta se prinde... daca ea mă înşeală? o sa aflu, o sa regret ca eu nu am făcut-o?
Oare are ispite? daca e si ea in aceeaşi dilema ca mine da ea nu alege ce aleg si eu? Tipa mă suna...cam ar trebui sa mă duc...da azi joaca Rapidu, nu pot rata meciu, e in cupa, un singur meci pe teren neutru, e de la 20:45, trebuie sa mă duc si la Anca...
Nu o înşel, nu pot, nu mă lasă sufletu, ţin prea mult la ea, o mint pe tipa asta ca am fost la scoală, si ca e ziua unui coleg si ca trebuie sa ma duc, imi las o portita. I-am zis pana la urma de ce...plm daca tot sunt cu coloana vertebrala, pai sa fiu cu toata lumea, asta e sunt indragostit, ce draq sa fac. Ea ma face las!!! Pai daca barbatu care nu isi insala iubita/prietena e las, atunci sa nu mi se mai scoale mie nici odată...
2-0 si poate rapidu m-a salvat, stia Ana ceva când a zis ca va tine cu Rapidu.
M-am liniştit deja, bun si blogu asta la ceva...numa sa nu citească persoanele implicate ce am scris...da si dak citesc? Asta ii adevărul, sa nu citească daca nu vor, cred ca trebuia sa scriu asta la inceput :d...sunt mandru acuma de mine, nu imi trebe nici o aventura, plm daca o sa regret apoi asta e, dar prefer sa fiu eu cel cu coloana vertebrala.
O sa mă uit la un film Pursuit of Happyness...sa vedem ca am auzit multe despre el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu